Grattis i förskott

0kommentarer

 
Denna söndag styrde jag upp ett kalas för att bjuda alla mina vänner på födelsedagsfika (i förskott). Fyller inte år förrän lördag nästa helg, men jobbar hela veckan och kommer ha fullt upp med släktkalas på min födelsedag så det passade bättre idag.
Jag hade bakat för fullt igår. Glassmarängnutella-tårta, en Kola- och chokladcheesecake, citronkakor med smördegsbotten och snickerskakor. Resten bakade jag och mamma tillsammas tidigare. Alla verkade uppskatta fikat och glasstårtan blev en succé! 
I present fick jag två jättejättefina träningslinnen som jag ska visa sen. En questbar (min favorit) var även fastklistrad på presenten, haha! Luriga. Fina tjejer <3

Var ju tvungen att inviga ett av mina nya linnen också så hann även med ett pass på gymmet. 25 min crosstrainer och 35 min triceps! Bra jävla dag (trots yrsel och illamående efter all fika. Jävla sockerchock för kroppen)

Kommentera

Publiceras ej