psykisk träning

0kommentarer



Igår var det tungt att gå på diet. Var på kalas hos Isabell där det bjöds på marängtårta, cheesecake och chokladbollar. En jävla utmaning var det, för en fikaälskare som mig. Smakade en tugga av båda tårtorna bara för att smaka hur goda de var. Oj så dum jag är. Blev bara jobbigare efter det, ville ha mermermer. Men satt där och åt min kyckling istället. Gick bra det med.

Om två veckor ska jag ha mitt första cheatmeal. Då har jag dietat i ca. 5 veckor. Har nu "unnat" mig saker som någon ruta mörk choklad, en proteinbar och ett par tacocips, men har då fått in detta inom mitt kaloribehov och ändå legat på samma underskott som alla andra dagar. Men som sagt, om två veckor blir det en riktig unnardag och kommer då ligga på mitt ursprungliga kaloribehov och inte på underskott. Det blir nice! 

Kommentera

Publiceras ej