here we go again

0kommentarer

I förrgår opererade jag munnen (igen). Var tvungen att plocka ut en metallskiva som var fastskruvad i käken som irriterade och skapade inflammation efter inflammation. Käkat antibiotika från och till i tre månader så nu var de tvungna att göra nåt. 
Därför har jag inte heller tränat på tre dagar. Abstinens. Idag ska jag träna dock. Känner mig fortfarande slut men har knappt ont så det ska nog gå bra. Är gode svullen och söt nu, haha. 
Det som är värst är att det är flytande/mosmat nu igen i två veckor. Fyra veckor mindre än sist, men denna gång deffar jag ju vilket gör det helvetes mycket besvärligare. Blev iaf att bunkra upp med mat igår. Storkok köttfärssås och typ makaroner som ser ut som ris som jag kan svälja hela och tacofärs med smält keso. Gottgott.

Kommentera

Publiceras ej