kvalitetstid

0kommentarer


Mysigaste på länge. Älsk ju min mamma. Himla fin hon är. 
Käkade som vanligt standardfrukosten: bärgröt med mosad banan och lättmjölk, min förbränningstablett, lite gojibär, lite chiafrön och så massa vatten. Nomnom.

Mamma ska följa mormor till Sunderbyn idag (inget allvarligt), därför var hon hemma imorse. Så sjukt länge sen mamma och/eller pappa var hemma när jag också är det, så jag har typ saknat morgonmys med finisarna.
Därför tog jag och mamsen tillvara på den här morgonen. Vi satt ute tillsammans och pratade, skrattade, drack kaffe och solade. Guldvärt. 
Vi började asgarva åt en jävla fluga som typ försökte ta självmord. Haha, måste berätta sen.. 


Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag tar tag i lite städning. Med betoning på lite :) hehehe. 
Vi hörs och ses sen!

Kommentera

Publiceras ej