en liten mage på det då

0kommentarer



Jag är helt kär och besatt av helkroppsspegeln i Patriks lägenhet. Ljuset ligger jävlat perfekt, hehe.

Bara därför får ni en morgonform på min mage som jag faktiskt kämpat hårt med. Ser kanske inte mycket ut för värden, men tillslut kommer rutorna kika fram och då ni. Då.
Har haft smal midja hela livet, oavsett hur resten av kroppen sett ut, vilket jag självklart är glad för.. men samtidigt har jag så svårt att bygga muskler just på magen.
Så det är lite både och det där. Men mest glad är jag. Man kan se väldigt fit ut med bara en smal midja.

Aja, har lite ärenden att uträtta idag så det passade perfekt att jag är ledig!
Ska förbi pappas jobb och fixa lite, sen måste jag förbi Elgiganten, ska även hinna förbi mammas jobb, köpa hårfärg, diska hemma hos Patrik och träna. Får se hur hejn kommer gå.

Snabba ryck!

Kommentera

Publiceras ej