Welcome back darling, I've missed you!

0kommentarer


Det fick bli en favorit i repris till kvällsmål idag. Blev otroligt less detta efter att jag ätit det regelbundet varenda dag och har inte ätit det på flera månader, men helt plötsligt kom suget efter det tillbaka. Supergott!!

Ätit riktigt bra idag;
Första målet - Proteinplättar
Andra målet efter träning - Omelett med kassler och keso
Tredje målet efter jobbet och 45 min vattengympa - Soppan
Sista målet - jaa... det vet ni ju, 400g kvarg med hallon

Träningen idag bestod av över 1 timmes superset av axlar och triceps. Var sjukt jobbigt att superseta varje övning. Körde till failure så nu kittlas det varje gång jag försöker lyfta armarna, haha.
Ingen cardio dock eftersom jag fortfarande har en gnutta infektion i kroppen och då är det farligt med intensiv träning. 
Var så himla otaggad då jag satt på bussen mot Korpen och tänkte att jag skulle skita i det och gå på stan i stället, men jag for dit. Och när jag väl fick dra igång så kom allting tillbaka och jag kände hur mycket jag saknat det. Åh så härligt det var. Och kul!

Kommentera

Publiceras ej