The Black Hole

0kommentarer

Hejhej! 

Fick till ett galet jobbigt pass idag. Körde nede rygg + mage. 
Började med mark så klart:
2 uppvärmningsset
4 set Romanian deadlifts
5 set Stiff leg deadlifts

Kan ju meddela att jag var död redan då. Men då blev det även rygglyft och oändligt många set mage. Huvva, haha.
Orkade knapp gå till bilen efter (ca. 100m) och jag känner redan hur mina ben blivit som slime och att min rygg knappt orkar hålla up mig. Cant wait till morgondagen. 



På tal om annat så tänkte jag bara visa er denna motbjudande bild på min mun. 
Hålet ni ser ska inte vara där. Tror jag. Det är som om det inte läkt efter operationen. 
Ska ringa dit imorgon och höra om de har någon tid.. hoppas INTE att jag måste sy igen. Vill inte ha någon mer bedövningsspruta :(
Jag kallar det "det svarta hålet" eftersom jag inte ser hur djupt det är eller vad som finns där längst ner (om det ens finns någon botten???). Är rädd att det ska bli infekterat igen om det inte läker ihop. Alltså det är verkligen djupt och obehagligt.
Ni vet när det ilar i tänderna? Så känns det typ där... "in the Black Hole".

På grund av detta vet jag inte hur min dag kommer se ut imorgon. Det beror helt på om och när, i så fall, jag får tid på vårdcentralen. 
Därför kan jag inte lova er någon bra uppdatering, men jag lovar att göra mitt bästa, okej? :D



Kommentera

Publiceras ej