SWALLOW

0kommentarer


Mitt nya, fina armband från Molly Sandéns kollektion. Äkta silver med överdrag i roséguld.
Kostade från början 599:-, men eftersom det var 50% på 50% så betalade jag bara 150:-. Så sjukt stor skillnad. Och så sjukt billigt. Snacka om tur! 
Gillar det verkligen. Det är väldigt nätt vilket jag tycker passar bra på mn handled då min är rätt liten. 
Dessutom är det gummiband, vilket gör det enkelt att ta av och på och då blir det automatiskt så att jag använder det mer.


Idag lyckades jag kliva upp hyffsat tidigt, kring nio.
Har ju verkligen vänt dygnet. Somnade inte förrän 06 för någon morgon sen och då orkade jag inte stiga upp typ tre timmar senare dagen därpå och efter det så har det bara blivit en ond cirkel.
Men igår somnade jag ändå kring 3 kanske och så hade jag ställt typ sju larm från kvart i nio till nio Tillslut orkade jag ta mig upp i alla fall. 
Har hunnit städa lite och chilla på. Nu ska jag rensa sminkväskorna, ja, plural. Helt sjukt hur mycket skit man hinner samla på sig, haha.

Kommentera

Publiceras ej