Söndag

0kommentarer

 
Hej, förlåt för dålig uppdatering i helgen, men jag har inte varit så blogghumör överhuvudtaget. 

Igår hade som sagt Regina sin avskedsfest, men jag for aldrig dit. Kände mig sjuk, jag var trött och hade inte alls lust att försöka fixa till mig för att åka dit. Tråkigt jag vet, men mår man inte bra så gör man ju inte det.
Istället var jag med Patrik hos Martin och såg film, myste med Alfons och åt glass ända in på morgontimmarna. Sedan sov jag på Patriks soffa.
Vi steg upp kring 11, såg Catching Fire och när han åkte på träning for jag till Modigs och hälsade på. Hann se film, prata, käka och ta en PN på soffan, haha. 

Sen jag kom hem har jag haft migrän. Fyfan. Anfallet höll i sig i flera timmar. Trodde jag skulle bryta ihop. Har fortfarande ont i huvudet, men det ska nog gå bra att somna ändå hoppas jag. 

Imorgon är det jobb 16-20.30.
En kortis, men det är för att de tagit in mig extra för att följa på vattengympan. Haha åååh så kul, baddräkten är redan packad!
Bilderna ovan är från premiäranvändningen av min baddräkt. Ska bli kul att se om den ser annorlunda på nu. Har nog gått upp rätt mycket sen dessa bilder togs och fått muskler! Hehe. Kanske måste prova den innan jag åker, tänk om jag inte ens får på den? Borde vara farligt tajt runt rumpan... :-O

Kommentera

Publiceras ej