Små framsteg

0kommentarer


Tänkte bara visa er en bild på hur jag ser ut i dagsläget.
Ska skriva lite mer ingående senare och visa bilder från några månader tillbaka, men alla bilder är på min hårddisk som mamma gömt undan :)
Men det jag tänkte säga nu är att jag redan börjar se deffen göra sitt jobb. På magen framförallt. Har inte så många magrutor direkt (ledsen), hehe, men jag börjar ändå se hur den har blivit slankare och ser hårdare ut.
Har dessutom sett att jag börjat få sidomuskler på magen, vilket jag inte hade förut, eftrsom jag inte visste att man skulle träna sidan då, smart va :)

Har dock sjukt mycket jobb kvar att göra. Herregud, det är nästan tragiskt hur långt bort jag faktiskt är.
Men trots det så gläds jag över att arbetet jag lagt ned så här långt faktiskt har gett lite resultat. Med betoning på lite.


Anna gick hem för inte så länge sen, vi har druckit te, svallrat och skrattat åt sjuka minnen. Man blir aldrig less på det.
Nu väntar jag på att min kycklingfilé ska tina. Vad jag gör utav den har jag inte bestämt än eftersom vi inte har något hemma, men det får bli en överraskning!

Kommentera

Publiceras ej