rygg å de

0kommentarer

Jag skäms över den oförlåtligt sega uppdateringen.
Jobbade till 20.00 ikväll, sedan blev det direkt till Korpen för ett ryggpass.
Det gick sådär, var väldigt trött och okoncentrerad om jag ska vara helt ärlig. 

Körde i alla fall fuskchins som uppvärmning, alltså maskinen där man drar upp sig själv men får hjälp av en platta. Orkar fortfarande inte dra upp min kroppsvikt, haha åhh :( Men "bara" 10 kilo ifrån..
Fortsatte sedan med 4 set smala latsdrag, sedan 4 set normala latsdrag fast bakom huvudet och 4 set stående rodd med skivstång. 
Sedan körde jag även en övning som jag inte vet namnet på, det är i alla fall en maskin som man sitter på och drar bak axlarna, 4 set
Gick vidare till 4 set hantelrodd och avslutade med en jävla massa set sittande rodd tills jag helt enkelt inte orkade dra något mer. Vet inte riktigt hur många set det blev tillslut, okoncentrerad, som sagt!
Minst 27 set i alla fall.

Käkade färs och pasta till middag, var det enda jag hade hemma som jag kunde äta. Imorgon ska jag upp tidigare och fixa matlådor. Kyckling och fullkornsbulgur = the best. 
Börjar 12 imorgon så om jag ska hinna göra matlådor innan så måste jag somna NU. Come on, you can do it. 

Kommentera

Publiceras ej