Ripped Hardcore

0kommentarer


Nu har jag ätit dessa tabletter i två veckor och tänkte göra en liten sammanfattning av hur det känns just nu. Ska även göra en mer genomgående då jag käkat upp alla.

På vikten har jag självklart inte sett någon skillnad än, men det är ju inga mirakelpiller precis, haha. Man måste fortfarande äta bra och träna mycket för att såna här piller ska hjälpa överhuvudtaget. Om de ens gör det. 
MEN, det jag har märkt är hur de påverkar mitt psyke.  Jag är inte alls lika hungrig eller sugen längre, vilket förmodligen är mitt största problem i normala fall. Så det är superbra.
Känner mig även mer motiverad efter jag tagit en, typ mer fokuserad på målet.

De tre första gångerna jag tog dem så var det på morgonen på tom mage vilket resulterade i extrema magsmärtor. Skulle nog vilja jämföra smärtan med en fruktansvärd mensvärk. Det brände och jag fick även något som liknande halsbränna. Jag fick helt ärligt lägga mig i sängen i säkert 20 minuter innan det gick över. Men sen försvann det lika fort som det hade kommit.
Efter det gick jag ut på internet och kollade om någon annan känt samma. Det visade sig att de flesta gjort det innan de alla insett att det är bäst att äta i samband med att man tar dem.
Så i fortsättningen har jag alltid tagit dem tillsammans med mitt första mål och efter det har det inte varit några problem.
Så om ni ska käka dessa så ska ni absolut ta dem i samband med mat.

Dock är detta ingenting jag rekommenderar, det är liksom inte bra ämnen man stoppar i sig. En heeeel deel koffein bland annat (290mg/tablett). Sen har de även stoppat in lite grönt te-extrakt (33mg/tablett) som om det skulle kompensera, haha. Men jag kände att jag ville testa och att jag kanske till och med behöver dem för en extrapush. Egentligen känner jag ingen skyldighet att förklara mig, men jag gör det av gammal vana.

Kommentera

Publiceras ej