Reunion - bildbomd

0kommentarer







- Här hemma hos oss är det okej att knäppa upp byxorna.





- Varför gör du sådär mamma? Vi ska ju bara fimpa ciggen där.
- Jag vill ju inte att någon ska göra illa sig. Och NI ska inte fimpa ciggen där, DOM ska det, du ska inte röka.




"Man blir full fortare om man äter snabba kolhydrater samtidigt som man dricker", Sa Lise och alla doppade bullen i spriten.



Haha, ååh en miljon hjärtan till dessa filurer. 

Igår var det reunion med OP3A. Vi startade hos mig i Hortlax där jag hade gjort välkomsdrinkar, spetsade för de som drack och utan för våra två chaufförer. 
Vi pratade, spelade spel, lyssnade på musik och skrattade i mängder. 
Sedan fortsatte vi till Challenge där vi träffade massa trevligt folk. 
Jag hade i alla fall jävligt roligt och jag hoppas alla andra hade det också.


Vaknade kring 12 idag och var på topp. Mådde inte det minsta dåligt, hur grymt?
Sen dess har jag suttit och kollat igenom alla bilder (det var inte bara en..) och jaa.. bloggat, haha.
Nu ska jag käka kyckling 

Kommentera

Publiceras ej