My by Molly - Napa Fringe Bag

0kommentarer



Har ju helt glömt bort att visa er min nya väska på My by Molly.
Den var inte riktigt lika vit som på bilderna, men den var ändå superfin. Nästan så att jag gillar den "gräddvita" tonen mer. Nyansen blir lite varmare och mysigare. 

Älskar allt med den. Fransarna (dör för fransar), storleken, formen, tyget och alla fina detaljer! Gillar även att fransarnas färger skiftar i varannan vit och varannan mer beigaktig, blir extra liv i den då!
Okej, ska sluta filosofera kring en väska nu, haha, men jag gillar den verkligen.
Letat en fransväska väldigt länge nu, men inte hittat någon som jag riktigt fallit för. De har antingen varit i fel färg, för liten eller för stor, haft för korta eller för långa fransar eller att de fallit konstigt. 
Så nu är jag nöjd.
 
Gillar förövrigt Mollys kollektion, både kläder och smycken. Inte så stort utbud, men det mesta hon har är väldigt fint.
Fick ju ett av hennes halsband i julklapp av Patrik som jag tycker väldigt mycket om. Och ett armband som jag köpte för några dagar sen på rean som jag ska visa imorgon! 


Ska förresten gottgöra er för den här helgens veka uppdatering, tro mig!

Kommentera

Publiceras ej