Mitt kostupplägg just nu

0kommentarer


Lovade ju er en bild från sidan också, så här är den!
Tycker skillnaderna syns mest från sidan faktiskt. 

Dieten går förövrigt superbra. Känner mig fortfarande lika motiverad som från dag 1 och jag hoppas att det håller i sig. Mitt sötsug har minskat drastiskt och jag känner inget direkt behov av det. Jag äter en gång på helgen för att jag tycker det är gott och ibland socialt, men jag skulle faktiskt lika gärna kunna låta bli. 
Jag har fortfarande bra med energi så länge jag äter allt jag ska.

Just nu käkar jag mellan 1300 och 1500 kcal om dagen. Energin kommer ifrån:
Protein ≈ 120g - 170g
Kolhydrater ≈ 100g
Fett ≈ 30g- 60g

Att jag försöker hålla nere fettintaget lite beror på att matvaror med högt fettinnehåll innehåller även mer kalorier. Så äter jag massa fett så drar kalorierna iväg rätt snabbt, vilket i sin tur kan göra att jag inte riktigt får äta mig helt mätt. Och jag äter mig hellre mätt under en deff än tar en smörklick på mackan eller gräddsås till kycklingen, haha.

Kommentera

Publiceras ej