mark, mark och mark

0kommentarer


Tänkte bara berätta hur mitt pass idag gick.
Var väääldigt trött efter en natt med dålig sömn och en hel dag på jobbet.
Tänkte först skita i det, men mamma hade farit hem och pappa skulle hem 18 och jag orkade inte åka buss så jag hade ju liksom två timmar att döda.
Hade ingenting att köra egentligen, men efter många om och men blev det tillslut teknikträning i mark och tre magövningar på det.

Körde minst 10 set mark trots träningsvärk i rumpan sen i tisdags :( Haha, trodde jag skulle kollapsa på gölvä. Och även om jag verkligen, av hela mitt hjärta, bara ville gå och ställa mig i duschen tills pappa kunde hämta mig så pressade jag mig igenom tre övningar mage aka 12 set aka ca. 150 reps. 
Sen använde jag alla mina extrakrafter till en snabb PW på 15 minuter + 10 intervaller. 

Fyfan. Orkade knappt stå. Men nöjd är jag. Att jag inte la av fast motivationen låg på 0. Ibland handlar det verkligen bara om att bestämma sig.

Kommentera

Publiceras ej