Makeup

0kommentarer



Okej, jag kanske inte har SÅ mycket smink.. inte jämfört med andra åtminstone. MEN, det är mycket om man kollar på vad jag egentligen använder. 



När jag sminkar mig till vardags så använder jag bara detta ↑
¤ Concealer - Pure fruit extracts
¤ Ögonbrynsskugga - 100% Pure + ögonbrynsborste och ögonbrynskam
¤ Dior färgpalett med en vanlig ljusbeige-färg
¤ Everyday Minerals Rouge, färgen "New Car Smell"
¤ 100% Pure mascara, brun + ögonfransböjare

Så jag stoppade ner allt jag använde i det lilla gula, avtagbara facket. 
I resten av necessären stoppade jag saker som jag kanske använder till fest eller när jag ska vara mer fixad.. eller saker jag i alla fall TROR att jag ska använda till fest eller när jag ska vara mer fixad. Hur mycket av detta jag faktiskt använder i praktiken är en helt annan fråga, haha!

Av någon underlig jävla anledning gjorde jag även en "back-up necessär" med saker jag aldrig använder. Varför liksom? När ska man få användning av en extranecessär?
Där finns nu allt som man KAN använda, men som jag inte vill använda.. Dåliga mascaror, gamla färgpaletter, fondation med fel färg osv. Till och med äckliga parfymer har jag stoppat ner där i den där smutsiga Cliniqueväskan. 

Kommentera

Publiceras ej