Just Like Heaven

0kommentarer

 
Är det ätardag så är det. Haha, dör så gott. 
Direkt efter jobbet drog jag på ICA och handlade Oreo-kakor, maränger och glass. Sen for jag hem och åååååt. 
Skulle egentligen till sjulnäs och träffa massa folk, men för det första vill jag inte direkt synas bland folk med svullet ansikte och för det andra så skulle vi spela/leka i sporthallen och det kändes inte helt riskfritt att befinna mig i samma rum som massa bollar och ungdomar ;) 
Dessutom är jag så himla trött. Igår, innan jag visste att jag fått en infektion, så var jag så galet trött och jag förstod inte varför. Sov säkert nio timmar under natten, plus att jag vilade två timmar under dagen och sen somnade direkt jag la mig. Nu förstår jag ju varför, vilket är skönt. Fast fortfarande lika jobbigt att vara trött..

Det värsta är att jag inte kan fara på Reginas avskedsfest imorgon. Eller kan och kan, jag kan ju inte dricka eftersom jag äter antibiotika, sen känner jag mig inte särskilt social heller då jag är så seg och ful :( Haha, emo.
Men jaa.. ni fattar väl? Inte så kul att fara på fest när man är sjuk.. om ni nu gjort det någon gång och vet hur det känns.
Jag har i alla fall bestämt att jag ska hänga med Patrik på Källbo (inte boendet, utan gatan) imorgonkväll. Om jag då far förbi festen och säger hej får vi se. Beror på hur det känns imorgon. Är i alla fall galet avundsjuk på alla andra som ska dit, hade ju hunnit tagga upp så himla mycket. ÅHH. Blir så ledsen då jag tänker på att missa det. 

Men nu ska jag sluta vara så neggo. Är i alla fall glad över att jag hann träffa Regina ordentligt på Nodo, så behöver jag kanske inte må så dåligt över att jag inte far på festen. Ska även försöka styra upp en träff i veckan också innan hon far. Alltså shit, hon åker verkligen snart. Så jävla kul! Önskar det var jag, haha :D

Kommentera

Publiceras ej