HEART

0kommentarer



 
En av alla grejer jag köpte på stan idag. Allt på rea dock. Älskar rea.
Köpte denna + ett silverarmband med överdrag i roségult som jag säkert kommer visa sen. Båda var på halva reapriset, vilket gjorde priset löjligt lågt. Plus att jag hade presentkort där så jag behövde inte betala en enda krona. Snacka om business. 
Fick även med mig hem tre tröjor som är mer vår/sommarkläder och en riktigt snygg fest-top. Är riktigt nöjd!


Efter stan for jag som sagt och tränade. Var jääättetrött efter shoppingen, men eftersom jag hade lovat mig själv att åtminstone fara dit och känna mig fram så gjorde jag det. Och vet ni vad? Det var det roligaste passet på länge. Jag slutar aldrig förvånas över mig själv. 
Riktigt grym känsla då man åker dit, otaggad som ett as och efter 10 minuter får man till sitt livs pass typ. Okej,överdrift, men ni fattar. 

Blev axlar och triceps i över en timme. Ingen cardio dock, eftersom jag inte hann. Så det blev ingen Swebar för min del, hade ju lovat mig själv att få den om jag körde 15 min cardio också, vilket jag inte gjorde. Kan tycka att jag var värd en ändå, eftersom jag gjorde bra ifrån mig och körde mer än jag tänkt, men jag håller vid mitt ord. Never tell a lie! Speciellt inte för sig själv.

Nu ska jag mysa ner mig framför TV:n i soffan med min mamma. Blev plötsligt helt mammakär. Haha, 6 bast all over again.

Kommentera

Publiceras ej