Hahha jag kunde inte hålla mig

0kommentarer

Jag bara mååååste få dela denna bild med någon, kan inte hålla den för mig själv ju.
Sa tidigare att jag förmodligen inte kommer visa den, men vaaafaan. Alla ni har väl sett mig i verkligheten och vet hur jag ser ut? Då borde det ju vara ok att visa en bild där man inte ser ut som man gör, om man dessutom erkänner det?
Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Vet inte heller vad jag ska skylla på? För små shorts? Optimalt ljus? Spända ben? Position? Don't know.. men jag ser ju i alla fall extremt stor ut. Jag förstår inte, jag ser ju inte alls ut såhär..

 
Här är en mer rättvis bild. Tänkte bara så ni har någonting att jämföra med och att vi alla kan konstatera att övre bilden är missledande. Kunde helt enkelt inte sluta tänka på den och kände mig ensam i mina tankar :( :( :(


Okej nu lämnar jag detta.

Godnatt! På riktigt denna gång!

Kommentera

Publiceras ej