grymt benpass

0kommentarer

 
Är asledsen över att jag inte lägger upp ny bilder, men jag har ju ingenting att ta kort på. 
Jag gör samma saker varje dag, ser likadan ut och äter samma saker. Vad ska man då ta kort på liksom? :( 
Ska bli bättre på att ta bilder oavsett vad jag gör, hur tråkigt det än är och oavsett hur många gånger ni sett det tidigare.


Hur som helst så är jag död efter dagens pass. Hunnit duscha och fylla på med en lagom mängd protein, fett och kolisar.
Idag stod ben på schemat och jag körde verkligen slut på mig själv.

4 set + 2 uppvärmningsset, Utfall i smithen med ena benet bak på en pall
4 set Sumosquats med en kettlebell, ståendes på stepbrädor för att komma djupare.
4 set benspark för framsida lår
5 set smala benpress
Avslutade med 10 intervaller på bandet. Ska bli bättre på detta. Löfte till mig själv.

Kommentera

Publiceras ej