Essie Spaghetti Strap och fransk manikyr

0kommentarer


Målade mina naglar tidigare ikväll, visst ser det fint ut? :) Jo visst, det tycker jag också.. från långt håll.


Inte lika vackert på nära håll dock, haha. Måste verkligen köpa såna där klisterlappar som man stoppar på naglarna för att få en rak och fin linje. Prio1 typ.
Förut när jag målade nytt nagellack varenda dag så var jag asbra och stadig, men nu.. haha, not as steady anymore. Men då är det ju tur att det finns lappar så man kan fuska! 
Måste även köpa ett nytt vitt nagellack, detta håller på att torka ihop. First world problem så det skriker om det.
Här har jag även målat på ett varv av Essies Spaghetti Strap nr. 16. Favoriten.

Och jo, här ser ni en bit av mitt nya armband som jag som sagt ska visa er imorgon.



Nu är klockan snart 21.30 och jag ska börja göra i ordning "The Last Supper", hehe. Är inte det minsta hungrig, tryckte i mig 800 kcal på ett mål där kring 5 så.. 
Frågan är vad man ska äta då man är mätt? Måste åtminstone äta 500 kcal till och det är ju inte precis lite fil och flingor utan snarare en middag.

Önska mig lycka till så ses vi imorgon okej? Massa kramar 

Kommentera

Publiceras ej