Essie - In Stitches

0kommentarer



Här har ni nagellacket som jag köpte igår som jag tror kommer passa utmärkt till mitt nya läppstift! Färgen heter "in stitches" och är vääääldigt fin, tycker jag... såklart. Hah. Annars skulle jag ju inte ha köpt den..
Den är väldigt jordnära, men ändå lite roligare än typ beige. Älskar verkligen jordnära färger. Det är så naturligt och fräscht.

Ingen annan än jag som förövrigt tänkt på hur random alla namn på färgerna är? "In Stitches"? Vad fan är det för färg? Makes no sense ju. 
Vissa förstår man ju, typ "As Gold As It Gets" och "Chocolate Cakes", det är ju verkligen så tydligt sm det kan bli.. men vissa...
Den bästa är ju dock "Warm & Toasty Turtleneck". Hahaha alltså VA?!?!


Har precis målat detta ett varv och jag tror nästan det kommer räcka, great!
Även hunnit käka ett ooordeentligt mål efter träningen.
Blev bara en timme, men jag hann i alla fall klämma in axlar, bröst och triceps. Det var inte ett optimalt pass, var sjukt trött och hade ätit alldeles för lite under dagen, men det fick duga under de förutsättningar jag hade. Nöjd att jag for dit i alla fall och att jag faktiskt körde väldigt effektivt. Och jag känner redan nu att övningarna jag gjorde tog väldigt bra. Lär väl inte kunna röra överkroppen imorgon, haha.

Kommentera

Publiceras ej