En helt vanlig eftermiddag hos Familjen Berg

0kommentarer


Såhär kan det se ut hos Familjen Berg ibland och det är ingenting mer med det.. 
Både jag och Patrik åt till och med middag på golvet för att kunna bygga och leta samtidigt.. hahah.
Innan Patrik åkte på träning frågade han om han skulle plocka ihop det och mamma typ "....njaa...alltså jag ska bara leta lite till.." hahah jag orkar inte.
Varför är vi så konstiga? 


Förlåt för seg uppdatering, men jag har varit på jobbet hela dagen. 
Dagen har verkligen gått hur fort som helst, vilket var skönt för jag har varit supertrött.
Så nu ska jag bara vila lite middag, äta lite  till och träna innan jag börjar tagga upp för morgondagen som bjuder på förfest hemma hos mig med några gamla klasskamrater. Reunion fosho. Sedan blir det att antingen fortsätta hos mig hela kvällen eller gå ut. 
Hur det än blir så kommer det bli så jävla roligt. Saknar alla finisar!!

Kommentera

Publiceras ej