Det är bra att hjärnan förtränger det dåliga men minns det fina

0kommentarer

 
Bläddrat igenom gamla bilder från bloggen idag. Åååhh jag älskar den här bilden.
Vi startade varje morgon med tequila och kom alltid hem vacklandes.
Vi drack äcklig Ouzo, åt middag 23 på kvällarna, snodde sprit från resturanger, jävlades med varandra på badmadrassen, badade, solade, lyssnade på hemsk karaoke, skrattade  i mängder och var bara så jävla fulla och glada verenda dag. 
Jag vet inte om det är nu i efterhand jag skapat denna bild, men jag är glad att det är den bilden jag har. För jag skrattar när jag ser bilder från Grekland och det måste ju finnas en anledning till det.
Jag kom ihåg att vi bråkade mycket också, men sånt förtränger man ju.
Haha, man ser verkligen hur fulla vi är här. Man ser det i Jens ögon och man ser det på hela mitt kropp och ansikte. Allt hänger typ, haha, dör åt mitt ansiktuttryck.

För inte så länge sen gjorde det fruktansvärt ont när jag bara råkade bläddra förbi en bild på mig och Jens. Men när jag hittade denna så blev jag så himla glad, för det gjorde inte ont längre, utan den fick mig bara att le. Med både munnen och hjärtat. 
I början kändes det som om jag slösat tre hela år på någonting som inte ens var menat att hålla. Men nu, 6 månader efter så är jag bara så jävla glad. Så många underbara minnen jag har med denna grabb! Jag är så stolt och lycklig över att jag fick dela över tre år av mitt liv med honom. 

Kommentera

Publiceras ej