Dagens insats

0kommentarer


På 6 timmar har jag hunnit sitta ner 10 minuter för att äta. Varit riktigt aktiv idag.
Har bland annat städat bort julen på hela nedervåningen, vilket tog 2 hela timmar men gjorde mamma väldigt glad. 
Har även stekt upp 1600g köttfärs och gjort perfekta matlådor.
Dessutom har jag gjort middag till hela familjen, trots att jag inte kunde äta det själv. 
Har även hunnit vara ute på en grymt härlig och bra 45min PW med ljudbok i öronen.

Så jag är riktigt nöjd över dagens insats och ska fortsätta köra på.
Ska alldeles strax käka mitt andra riktiga mål för dagen och sedan fara och träna. 

Ätit och druckit perfekt idag och jag är så stolt när jag lyckas med det! 
Direkt jag vaknade klunkade jag 3 dec vatten. 14.00 åt jag 100g fullkornsspagetti med 200g köttfärssås, drack 2 dec vatten med chiafrön (ska skriva mer om dessa senare) och tog min Ripped Hardcore-tablett.
Tre timmar senare var jag påväg ut för prommis. Då jag kom hem drack jag 4 dec vatten med en skopa One Whey Isolate-protte och nu ska jag käka köttfärssås-omelett. 
YES, så bra jag är.

Kommentera

Publiceras ej