Crappy day

0kommentarer

 
Haft en riktig skitdag idag. Orkar inte gå in på detaljer, men allt har verkligen gått emot mig. Ville bara lägga mig ner och gråta där ett tag. 
Så för att rycka upp mig lite köpte jag ett läppstift som jag velat ha jättelänge, men varit för snål för att köpa. Ekologiskt och 100% naturligt såklart. 
Fick även med mig två nya nagellack från Essie, ett vitt och ett i liknande färg som läppstiftet här uppe, lite ljusare kanske. Ska matcha lacken med läppstiftet nu i helgen, kommer bli sniggt. 

Unnade mig även en Swebar efter ett kort pass på Korpen. 
Det var inte alls meningen att jag skulle träna, men på grund av missförstånd så blev det så ändå. Dock bara 45 min Biceps och 20 min PW. Har dessutom promenerat 20 minuter tidigare idag, så 40 min har jag fått ihop.


Mamma gjorde mig verkligen på bättre humör med att ha anpassad mat klar då jag kom hem ❤ Ååååh älskade, bästa, mamma.
Har ätit matlådor hela förra veckan och denna veckans första dagar till både lunch och middag eftersom mina föräldrar såklart vill äta "normal" mat, vilket jag inte kan. Jag har inte klagat, men igår nämnde jag för mamma att jag var lite less. 
Och hon har vetat sen tidigare att jag älskar lövbiff för att det är fett- och kaorisnålt och proteinrikt så idag när jag kom hem hade hon lagat lövbiff med fullkornspasta. Blev så jävla glad!! 

Kommentera

Publiceras ej