Biff med mango

0kommentarer


Hej!
Inte gjort någonting speciellt idag, därför har jag inte velat blogga. Har städat och diskat typ, haha.

Detta blev det till middag i alla fall. Biff med mango. Så sjukt gott.
Det är bara lövbiff, lite olivolja, lite soja, vatten, lite ingefära, lite peppar, lite salt och så mangon då. Älskar den här blandningen mellan den salta sojan och den söta mangon. Mömma.
Nästa gång jag gör detta blir det dock att lägga till lite röd chilifrukt. Spicy food 

Nu hade jag tänkt ta det lugnt en stund och smälta maten innan jag kan dricka min PWO och åka till Korpen. Förhoppningsvis är det inte så många där. Hate it när ALLT är upptaget och man måste börja lägga upp ett nytt schema helt plötsligt på plats. Brukar bli lite sådär, men man får köra på helt enkelt!

Kommentera

Publiceras ej