balansera kosten

0kommentarer


Myser på för fullt här hemma. 

Har packat väskorna och fixat matlådor så nu ska jag bara käka protteplättar innan jag åker. 
Undrar hur många gånger jag ätit dem nu? Idag blir det tillsammans med blåbärssylt på egenplockade bär, vatten och äkta stevia. Man blir aldrig less.

Blir kolhydratssnål mat hela dagen eftersom jag ska äta soppa då jag kommer hem ikväll.
Så jag kör plättarna nu, sen hade jag tänkt dra och träna en snabbis innan jobbet. Ska ta det försiktigt dock och verkligen känna efter.
Sen blir det en omelett med kassler efter gymmet. Blir perfekt med lite lättare mat då jag ska ner i bassängen sen med brukarna. 
Och sen då jag slutat jobba ska jag hem och käka soppa. Lindas specialsoppa med både morötter och potatis = koooolisaar.
Den är sååååå god. 

MEN. Nu ska jag koka sylt och steka plättar!
Vi syns inte förän jag kommer hem ikväll så ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera

Publiceras ej