BACK ATTACK

0kommentarer


❤ 500 gram ica basic kvarg + 1 dl varma hallon + Stevia 


Perfekt kvällsmål efter ett sjuuuukt effektivt och intensivt ryggpass med intervaller som avslut.

Värmde upp med Pullups med vikthjälp 5-7 x3. Anledningen till att jag kör så få är för att jag försöker sänka vikthjälpen så mycket som möjligt. Idag klarade jag 2st på 10 kilos vikthjälp. Små framsteg är bättre än inga alls.

¤ Smala latsdrag 6-12 x4
¤ Hantelrodd 6-8 x4
¤ Ny övning: Cable pulldowns. 
- 3 uppvärmningsset för att se hur övningen kändes, var den tog, hur jag skulle göra osv.
- Sen 8-15 x4. Sitter på knä och gör latsdrag med rep typ. Svårt att förklara meeen.
¤ Sittande rodd 6-10 x4
¤ Supersetade två övningar för bakre axlar, en i maskin och en med hantlar. Tror det blev 5 set i slutändan, repsen har jag ingen aning om!

Det blev 15 intervaller som avslut, tre mer än förra gången och ändå fem minuter snabbare = mindre vila. Nöjd! Och halvt död. Hehe. 


Nu ska jag duscha, sen gå och lägga mig. Jobb imorgon 8-16!

Kommentera

Publiceras ej