antibiotika utskrivet

0kommentarer


Jajjamen, jag förstod det. Helvetes skit.

Igårkväll blev det ju som sagt bara värre och värre i kinden och jag började känna hur det ilade upp mot huvudet. Precis som det kändes när jag fick infektionen på vänstra sidan direkt efter operationen. Fast smärtan nu var/är betydligt mildare.
Så jag ringde såklart vårdcentralen igen och fick komma dit. Skulle egentligen röntga, men eftersom jag var så svullen så fick de inte ens in den där skivan i munnen, haha...
De spolade i alla fall med en likadan spruta som jag har här hemma. Smärtan som kom då var dock hemsk.
Jag är ju inte alls rädd för tandläkare och brukar alltid kunna behärska mig då jag är där, typ slappna av osv, eftersom det gör betydligt mindre ont då. Men det var helt omöjligt när dom sköljde.. hon sa att det hade runnit ut massa var och att det är på grund av det starka trycket som det gör så ont när man sköljer. 
Trodde typ jag skulle svimma.. haha, typ 10 gånger värre än en bedövningsspruta :( Men efteråt är det ju så jääävla skönt. När trycket lättar. Heaven.

Kommentera

Publiceras ej