5 månader senare

0kommentarer


Okej. Sanningens ögonblick. Vänster: nu. Höger: lite mindre än 5 månader sen

För att vara helt ärlig.. både mot er, men mest mot mig själv så är förändringarna mindre än jag hoppats på. Det är ändå nästan ett halv år mellan bilderna och jag har inte kommit längre.

Det jag är mest glad över att se är skillnaden på benen. Jag har länge tyckt att jag börjar se större skillnad på framsida lår och dessa bilder bevisar ju det. De är betydligt mer muskulösa än tidigare, men fortfarande lååååångt ifrån målet. 

Rumpan är ju lite mindre, men har tyvärr samma form. Har otroligt svårt för att få upp den. Denna rumpa är verkligen ärftlig. Ska börja jobba hårdare med baksida ben + rumpa.
Jag har alltid, alltså hela mitt liv, sagt att jag inte tycker att min rumpa passar in med resten av kroppen. Den har alltid sett så stor ut jämfört med min smala midja och mina tunna axlar..

Ryggen har väl inte förändrats så mycket. Lika dålig på att spänna den dock. Haha alltså jag fattar vekrligen inte hur man gör???
Pga. otroligt konstig pose på den andra bilden så ser ryggen mer muskulös ut på den, men om ni kollar noga så är ryggen på den nya bilden faktiskt mer tonad.

Ska jag vara optimistisk så skulle jag vilja påstå att jag fått lite smalare lovehandles. Inbillning? Ljus? Don't know, men det kan mycket väl vara så att de minskat. Tycker mig nämligen ha känt det då jag ligger ner (och försöker sova, haha).
Liiiite bredare lats. Liiiite större axlar och bröstmuskler.

Magen har blivit betydligt mer tonad. Syns inte så mycket just här, men jag ser det på andra bilder. Speciellt från sidan. Syns att det går in lite mer där uppe på magen + att höftbenen kommit fram mer.



Sammanfattningsvis skulle jag säga att jag inte byggt så där supermycket förutom framsida lår, men att jag framförallt tappat lite underhudsfett. 

Kommer någon bild från sidan sen också.

Kommentera

Publiceras ej