Hänger upp en morot framför ögonen och låter mig lockas

0kommentarer

 
Har gjort mig i ordning och ska börja vandra mot bussen. Jag och mamma ska virra omkring på stan tills hon ska på kusinträff och jag till Korpen. 

Får se hur mycket jag orkar idag, känner mig väldigt sliten och trött på grund av ovant lågt energiintag, mycket träning och dålig sömn. Somnade inte förän 6 imorse..

Har i alla fall bestämt mig för att fara dit och känna efter. Lyckas jag jobba mig igenom åtmistone en liten muskelgrupp/minst tre övningar aka 12 reps + 15 min valfri cardio i valfri fart, då ska jag unna mig en Swebar.
Man måste verkligen hitta något som fungerar som morötter för en själv ibland. Ni kanske har andra morötter, men för mig handlar det om att unna mig saker. Behöver inte vara något stort.
Dock måste man vara försiktig med detta, så att man inte känner ett behov av dem. Oftast måste man ju göra saker utan belöning och det ska kännas OK. Man kan inte bara göra saker man inte vill när man vet att man får någonting utav det.
Man kan inte heller alltid vara motiverad och inspirerad till att göra vissa grejer, utan oftast handlar det bara om att bestämma sig för det.

Kanske lite shopping kan få mig att piggna till? ;-) Om jag testar ett par för små jeans och låtsas att det är rätt storlek så kanske jag får sprutt på benen! He-he

Kommentera

Publiceras ej