what really matters

0kommentarer



Den här bilden har jag lagt upp förut, men vi tål att bli påminda.
Det är så viktigt att fokusera på saker som faktiskt betyder, att inte tappa bort sig själv bland andras åsikter och tankar.
Den bästa känslan jag haft i hela mitt liv var då jag avlägsnade mig från personer som tyngde ner mig och då jag valde att börja leva. Påriktigt.
Det var det modigaste och mest läskiga jag gjort.
Jag var rädd och det gjorde ont, men det var värt det. För frihet, lycka och självkänsla var något jag fick.
Sen att jag råkade snubbla in i livet på några helt underbara tjejer mitt i mitt egna kaos är en gåva. Aldrig har jag varit omringad av så mycket glädje och kärlek. Ärliga men aldrig dömande. Jag är så tacksam över hur livet turns out right now.
Och jag är tacksam över att jag vågade lämna trygghetszonen som bröt ner mig och att jag vågade stiga ensam ut i världen.
Shit vad jag älskar mig själv. Kan man säga så högt utan att bli dömd? Förmodligen inte, men då är det tur att jag inte bryr mig.

Kommentera

Publiceras ej