skitdag

0kommentarer

Sämsta dagen ever. Åååh, vill bara gå och lägga mig och vakna imorgon.

För det första har jag knappt sovit ett skit. Typ 2-3 timmar kanske. Sen har allt bara gått åt helvete idag. 
For och lämnade in min mobil för att kameran inte fungerar, men eftersom jag fått en spricka i skärmen, EFTER kameran gick sönder, så kunde de inte garantera att jag får gratis reparation.
Hur som helst skickar dom in den och jag fick en lånetelefon.
När jag skulle stoppa in Simkortet inser jag att de gett mig fel telefon, jag har ett litet simkort och de hade skickat en mobil för ett stort simkort. Men eftersom jag ändå tror att dom ska ha koll så testar jag sätta in kortet där det står "micro" för simkortet jag har heter så + att det såg ut att passa bra. Men tydligen heter även minneskorten "micro" och det var självklart där jag stoppat in det. Så nu är simkortet sönder pch jag har varken mobil eller nummer. 
Varför i helvete kallar dom två helt olika saker för samma namn? Sen är det ju ett plus att man inte fattar eller kan någonting heller.
Bra jobbat. Började seriöst gråta nyss för att jag blev så förbannad. 

Ska städa lite och lugna ner mig här hemma innan jag åker tillbaka och ser om detta går att lösa på något sätt.

 
 

Kommentera

Publiceras ej