shame on me for loving you

0kommentarer


Här är en av magövningarna jag körde hemma idag. Tycker den tar riktigt bra. Man kan ligga på golvet också. 
På gymmet kör jag att jag ligger på en bänk och har en boll mellan fötterna när jag drar upp benen, men jag orkade inte leta reda på min pilatesboll så detta fick duga. Det viktigaste är att man lyfter med magen och inte benen, sen spelar det nog ingen roll hur man sitter/ligger. 
Förlåt för sjukt ocharmiga bilder förresten, haha.

Nu har vi varit och fikat födelsedagsfika hos Modigs och jag ska inte ljuga och säga att inte jag också fikade. Honestly first. Ingen idé att typ "näää men det blev inte så mycket ändå", vem försöker man lura annat än sig själv då? Står för my mistakes.
Fan, jag har varit sjukt duktig hittills, ett snesteg under en diet är ju givet. Speciellt första gången. 
Tar igen det nästa vecka. För i helgen blir det även imorgon och lördag. Hihih. Åh, shame on me så jävla hårt. Fredag = fest =  alkohol = say no more. Lördag blir det bakiskäk, ännu mera bakiskäk, gotta framför Arsenal, gotta framför Mello osv. 
3 onyttiga dagar av 7 = win, verkligen. Skitduktig är jag ":)"
Söndag blir det jävlat Walk Of Shame till gymmet.

Vilka coola, internationella inslag jag fick in här också. 

Kommentera

Publiceras ej