Kan man inte vara snygg får man vara ful

0kommentarer


Mitt nya motto "Kan man inte vara snygg får man vara ful".

En superdupergrym lördag har jag haft med denna tjej och Lise. 
Käkat kvalitetsmat i form av kyckling med rotfrukter i ugnen. Alltså rödbetor 
Lise var dock tvungen att dra på jobb efter middagen, men massa snack och skvaller hann vi med ändå!
Efter att Lise farit skjutsade vi några fulla, men ack så snygga gals till PHB och sen blev det kos och ännu mera skvaller framför Vänner innan jag stack hemåt. 

Fuskdagen fick bli idag eftersom jag pressade ryska chokladpraliner hos mandi (GODASTE PÅ LÄNGE) och även kvällsfika då jag kom hem, i form av rån och massa smör och ost och skinkost och juice osv.
Så imorgon är det ON igen. 
Nu ska jag dock sova. Ska försöka ta mig upp hyffsat tidigt imorgon trots att jag inte börjar jobba förrän 12.30. 
Hoppas ni haft en fin kväll finisar!

Kommentera

Publiceras ej