fastan tonar bort

0kommentarer


Bra ljus eller börjar faktiskt fettet nere på magen försvinna? I så fall är det ju ett bevis på att dieten funkar. Trots att jag inte hållt fastan ordentligt.
Har aldrig ätit efter 13.30 när jag egentligen ska börja 15, haha.. bra där! 
Men det är så svårt att få ihop jobbet + träning om man måste börja käka så sent, så jag har helt enkelt fått göra det bästa av situationen.
Fastan kommer nog läggas ner så småningom när jag känner för det, men just nu funkar det hyffsat bra så då kör jag på det. Tror inte deffen handlar så mycket om själva fastan för min del, utan snarare att jag inte hinner äter lika mycket om jag börjar äta sent på dagen.
Äter jag som vanligt hinner jag ju med frukost, lunch och ett mellanmål innan klockan blivit 15. Tre mål som jag inte hinner äta när jag fastar = mindre kalorier = viktminskning. Förstår ni vad jag menar ens? Brukar vara bra på att förklara mig, men deta blev tjorvigt. Haha, aja, hoppas ni fattar.

Nu har jag käkat middag och ska fara och handla. Bara för att man själv har matlådor så kommer man inte undan matlagningen för resen av familjen. Hehe. 
Go' middag och tårta för min familj, eftersom pappa fyller år och jag får käka min köttfärs och en bar som jag ska unna mig ikväll som "fika". Rätt onyttiga ändå, men de där extra 25 kolydraterna och 300 kalorierna får jag ta från någonting annat, typ mindre mat ikväll, haha.

Kommentera

Publiceras ej