En sån där förbannat bra helg

0kommentarer


 


Har knappt varit hemma på hela helgen, därav den klena uppdateringen. 
På fredagen blev det kvällsgym med en bro och sedan tjejmys in på morgontimmarna. 

På lördagen slutade jag som fyllechaffis åt både mina föräldrar och dessa två ↑. 
Vi käkade först gojävlamiddag hos Amanda, vilket var det godaste jag ätit på länge.
Sedan drog vi vidare till massa tjejer på Nodo där det blev en "spontandrink" för mina hjärtegull aka alkisar. När alla girls for så hamnade jag, Amanda och Charlotte tillslut (efter massa svepande i bilen) på Kalles där det blev ett par drinkar till. 
Skjusade sedan mina päron hem till Hortlax där kring 1, vi hann med lite deeptalk, killsnack och singelpepp innan jag drog tillbaka till krogen igen.
Natten spenderades hos finAmanda.


Denna dag har gått ut på att äta. I princip. Och skratta. Love life. Bilderna från heeeeela denna söndag kommer imorgon. Ska nämligen sova nu och orkar inte börja gå igenom alla pictures. 
Sammanfattar den här helgen som riktigt jävla bra. Lever på den hela veckan.

Godnatt på er finisar, så syns vi imorgon med ännu en bildbomb.

Kommentera

Publiceras ej