en morgonform på det då

0kommentarer


Startar dagen med en liten morgonform. 
Är sjukt sliten efter gårdagens mördarpass. Visst jag kände att det gick bra igår, att jag fick bra kontakt och att det var sjukt jobbigt. Men jag trodde inte att jag skulle bli såhär mörbultad. 
Kommer bli spännande att se hur jag ska överleva dagen, hehe. Ser ut som att jag håller på att skita på mig då jag går. Gruvar mig för hur det ska kännas imorgon då.. dag 2 är ju alltid värst.


Nu är det min favvofrukost som gäller: hallongrynsgröt. Ett blandnamn för havregynsgröt med inkokade hallon. Inkokade? Kändes som fel ordval, men ni fatttaaaar.
Massa kanel och lite mosad banan till det.
Blandar även i en ny favorit: vaniljarom. BÄSTA KÖPET EVER. 

Efter min breakie åker jag på jobb 8-13. Har delad tur idag, så efter det första passet går jag nästa 17-21. Blir sehr gut. 

Kommentera

Publiceras ej