dagens prestation

0kommentarer



Förlåt för alla dessa kassa mobilbilder, men var bara tvungen att visa hur fit jag såg ut i H&M-speglarna tidigare idag.
Alla speglar borde vara konstruerade så, så man blir glad och känner sig snigg när man provar kläder!
Gick på stan efter ett kort morgonjobbpass, fick med mig hem; en jacka, ett par shorts (!!! redan), ett sommarlinne med fransar (nä it har jag en grej för fransar inte), ett par bralls, två baströjor och en fintröja.

Efter middagen tog jag bussen in till stan igen för ett pass på Korpen där det blev biceps (hat he) och intervaller på bandet.
Fattar ej hur jag orkade, fortfarande sjukt mörbultad efter tabatan igår, ont överallt och massa träningsvärk haha.
Men jag klarade mig otroligt nog igenom hela 14 intervaller vilket är fler än jag brukar köra och det var dessutom på kortare tid. Galet nöjd.

Nu är det jävlat sovdags. Trött i hela kropp och själ. Somnar sittandes.
Godnatt alla fina, pusssss♡

Kommentera

Publiceras ej