benpass från helvetet

1kommentarer


Benpass avklarat. Ett benpass från helvetet. Fyfan.
Tog dock inte mina nya tajts, eftersom de är gråa = svettet syns, vilket inte passar så bra ihop med legday. Haha. 

Värmde upp 3 minuter på cykel + 3 uppvärmningsset i benpressen.
Sen blev det mängder av knäböj, smala benböj, sumosquats, utfall, lårpress, lårcurl och vader. Dog typ. Och svettades som en gris.
Brukar inte köra SÅ många övningar, men jag var så pigg i benen och hade massa energi. Not anymore kan jag meddela.

Nu har jag käkat kvargdipp med gurka och tittat på när mamma och pappa ätit tårta och blåbärspaj. Kul :) 
Nu hade jag tänkt ta ett bad faktiskt, guuud så skönt det skulle vara. Med massa skum och kanske en bra bok. 80 bast jajjamen. 
 

1 kommentarer

Rebecka

07 Feb 2014 10:18

Var har du köpt tightsen? :)

Svar: De är från H&M! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej