Dinner 7 PM

0kommentarer


Såhär såg min middag ut idag. Inte speciellt rolig. 200g kassler, 5 små potatisar, två ägg och självklart favoriten; Loka. Körde på krusbär&päron idag, men den bästa är mango&päron, den är så himla lovely. 
Denna middag var inte en favorit, smakade i princip som julmat och jag gillar iiiintee julmat. Men det funkade, det var ju inte äckligt precis, hehe. För lite kalorier dock, så ska käka lite risgynsgröt innan jag drar på Korpen också så får jag i mig lite snabba kolhydrater i samma veva! 

Idag har jag inte gjort många knop. Sett 5 program av PLL, även det sista för säsong 4. Haha jag dog typ. Sen har jag plockat lite kläder från golvet och ätit. Hehe. Älskar att äta. Även laddat ner lite nya serier eftersom PLL nu har slutat, och fler låtar som jag ska sätta in på mobilen alldeles strax, kommer bli kul med nytt i lurarna!

Ska även lägga in mina två halsband som jag gjorde igår som jag blev nöjd med. Resten blev misslyckanden, men det gör ju inget, bara att bryta upp dem igen och få ny inspiration och göra om dem. 

Kommentera

Publiceras ej