Yesterday

0kommentarer



 

 


Några bilder från igår då dessa två grabbar var på besök! Alfons är så jävla söt att jag typ dör, haha. Speciellt då man busar med han med en tennisboll. När man blir less efter ett tag och bara sitter kvar på golvet, då kommer han med bollen i munnen, släpper ner den på marken och typ petar på en med tassen. Hahah ååååh. 


Började denna dag med en välförtjänt solning, sedan drog jag till tandläkaren och spände tandställningen, sen tränade jag.
Blev dock bara mage idag, vågade inte köra biceps.. är lite rädd om axeln faktiskt, haha! Fick nästan lite halvpanik där ett tag innan jag bestämde mig för att bara köra mage. Men imorgon ska jag stå emot paniken och iaf testa.
Förutom 40min mage så blev det även 25 minuter på AMT'n. Var faktiskt rätt kul idag, brukar i vanliga fall hata det.
Efter att jag duschat och klätt på mig så gick jag en riktig snabbis på stan med mamma. Fick med mig ett par svarta jens, ääääntligen. Inte hittat några som varit bra tidigare, alla andra har så himla långa ben. Köpte även två lite enklare vardagströjor. Kan visa sen. 
Efter stan joina pappa oss och kikade på annat. Vi avslutade med handling på Coop.

Till middag idag blev det blodpudding, sallad och keso. Och sjääääälvklart sylt, Önos lågkalori, den alldra godaste! Nu chillar vi i soffan framför Arsenal - Napoli.

Kommentera

Publiceras ej