Hembakat bröd

0kommentarer




 

Idag bakade mamma ett sjuuukt gott bröd med 3 olika mjölsorter, yoghurt, lite torkad frukt och nötter. Det blev verkligen helt underbart. Detta ska jag själv göra någon gång, men då ska jag ta bort hasselnötterna.. eller åtminstone skära dem i mindre bitar! Var inte så förtjust i dem, äter hellre cashewnötter. Fast jag har ju inte ätit så mycket hasselnötter och man måste ju smaka någonting minst 10 gånger innan man verkligen kan veta om man tycker om det eller inte. Så ska träna, hehe.  

Dålig uppdatering idag med, men jag har varit i stan sen halv 1 idag.
Först käkade jag och mamma lunch, sen gick jag på stan och köpte lite nya kläder. Nu saknas bara en jacka och hanskar+mössa. Sen tränade jag. Det blev bara ett försiktigt bicepspass, men jag gjorde det iaf! Och det kändes faktiskt bra i axeln, så vi får se vad jag kör imorgon, kanske vågar mig på bröst eller rygg! Annars blir det nedre rygg och triceps iaf :) 

Vi hörs senare ikväll, nu ska jag göra mig klar för sängen.

Kommentera

Publiceras ej