Vinterland

0kommentarer




Ni har väl fått nog av detta tjat, men jag måste också få nämna det. Bara en gång idag, lovar! 
Det har alltså snöat här i Piteå idag. För fullt.
Dagen började skit. Hade ingen motorvärmare i bilen och inte heller någon borste som jag kunde borsta bort snön med, så jag fick stå och dra bort all snö med mina bara händer. Och alla ni som känner mig vet att mina händer (och fötter) helt enkelt inte kan hantera kyla. Så det var jobbigt. Efter det lades irritationen på som lager lim. Det ena efter det andra gjorde mig mer och mer irriterad. 
Jag lyckades övervinna det dock, fortsatte le tills jag faktiskt blev glad på riktigt. Fake it til' you make it typ. 

Nu efter middagen har jag suttit och sett "Uptown Girls" och bara varit helt uppslukad av Dakota Fanning. Hon är ju verkligen helt fantastisk. 

Ska ta det lugnt nu tills jag ska gå och lägga mig, är sjukt trött av någon konstig anledning!

Kommentera

Publiceras ej