Veckans första

0kommentarer

























































































Som sagt drog jag in och körde ben ikväll. Blev lite sent eftersom Patrik och Alfons kom på besök.

Det gick jättebra, även med axeln, förutom att en ful jävel sket i att plocka bort vikterna från stängerna så jag var tvungen att plocka bort dem själv utan att försöka lyfta med ena armen och det var inte lätt. Självklart fick han evileyes från mig.

Startade med uppvärmning på AMT'n, sedan blev det ett uppvärmingsset knäböj + 6 vanliga set.
Sen 4 set benpress.
Sen gick jag till den andra benpressen och testade lite nya övningar.
Den första som ni ser är den som jag försökt förklara tidigare, där jag har ett ben snett och det andra på dynan. Så ser då den ut.
På den sista bilden ser ni då jag testade något jag aldrig gjort förr, grodpress får den heta för min del. Sett en tjej göra såna och hon har sjuuuuuk röv, så gav det en chans och jag tror faktiskt jag fortsätter med den. Man ska tänka att man inte ska trycka UPP benen, utan pressa IHOP dem. Tog bra på rumpan.
Sen blev det lårspark för främre lårmusklerna och så avslutade jag med rumplyft i smithen.

Imorgon hade jag nog tänkt ge mig på ett biceps och magpass, får se hur det går med axeln. Blir lätta vikter dock, vågar inte chansa liksom.
Vi hörs nog en snabbis innan jag ska sova, måste nämligen duscha och käka nu.

Kommentera

Publiceras ej