vårkänsla

0kommentarer


Idag kändes det mindre som vinter och mer som vår. Det droppade vatten från taken och asfalten kom återigen fram. Lite synd tycker jag, som tycker vintern är så vacker. Jag älskar när det är vitt och glittrar överallt. Fast det skulle vara bättre om snön var varm. 


Idag jobbade jag som sagt 8-16, men eftersom jag aldrig tog ut någon rast igår och dessutom jobbade över så fick jag börja halv 9 och sluta 15.30. Så det var grymt! 
For direkt hem och vilade, var nämligen extremt trött. Kunde inte sova igår, plus att jag vaknade innan väckaren ringde imorse av att det satt fåglar på min markis och typ hackade sönder nötter. Lät seriöst som att någon hetsknackade på mitt hjärna. Så när jag steg upp var jag sjukt irriterad kan jag meddela, haha. Blev bättre efter att jag fått komma hem och vila lite.

Nu ska jag alldeles strax börja rulla mot stan. Ska förbi ICA och köpa frukt, sen ska jag till Lise. Kommer bli en mysig söndag!
Vi hörs och ses!

Kommentera

Publiceras ej