Tomatsås is the shit

0kommentarer





 

Såhär såg min lunch ut idag innan det var dags för att dra till Korpen för ett benpass. Tomatsås är vekrligen min nya favorit. Det passar till nästan allting, är fettsnålt och går att variera lite hur som helst, experimentera med smakerna och så vidare. Idag blev det en sås på lite av allt det ni ser på första bilden. Supergott blev det!

Benpasset gick superbra. Körde även lite mark och rygglyft och avslutade med några set mage. Har äntligen fått in tekniken på mark och kan börja höja vikterna sakta men säkert. Samma gäller knäböjen. Sen jag gjorde illa vristen har jag varit väldigt rädd för att skada mig, så jag har varit extremt försiktig. Nu när vristen känns hyftsat stark så har jag ju ingen ursäkt till att ta det försiktigt längre. 

Efter passet gick jag på stan och köpte lite material till min halloweendäkt, köpte även en örtväxt som jag är väldigt nyfiken på. 

Nu ska jag hoppa in i duschen SNABBT som bara den, för snart är det middag. Köttbullar, potatis, Önos lågkalori lingonsylt och fettsnål brunsås står på schemat. Kommer bli very good. 

Kommentera

Publiceras ej