thoughts

0kommentarer



Denna köttfärs innehöll lök, finpressade tomater med basilika, morötter, köttbuljong och lite olivolja. Den fick en väääldigt god smak, men vi gjorde en liten tabbe. Vi glömde nämligen morötterna, så vi slängde bara i dem i småbitar sen då köttfärsen nästan var klar, vilket resulterade i stenhårda bitar morötter  Haha duktigt.
Men som sagt, annars blev den jättegod! 


Tidigare idag for jag ju in till Korpen där det blev ett gryyyyyyymt rygg- och bakre axelpass. Körde sammanlagt 9 övningar och 4 reps på varje. Så jag förväntar mig en sjuk träningsvärk imorgon. speciellt med tanke på att axeln varit dålig och jag inte har kunnat köra 100% på nästan två veckor. Efter passet blev det även 30min på AMT'n. Lyssnade på en podcast så det gick ovanligt lätt idag! Ska absolut börja göra det oftare.. så himla tåkigt annars!

___________________________________________________________________________________________
Så kroppen känns iaf stabil. Mentalt är det lite svajigt däremot. Got some things going on som inte är speciellt trevliga, så det är jobbigt. Men ikväll blir det ett bad och yoga för att stärka min ledsna själ. Jag vet att man ska fokusera på det som är bra, men ibland är det så himla jobbigt och svårt att försöka vara positiv.. Ni vet alla hur det är.. MEN, nu har jag i alla fall fått ur mig det, kanske det kommer kännas bättre nu då :) Brukar ju inte vara så djup och personlg här på bloggen, men det känns faktiskt ganska bra. Få lätta lite på hjärtat. 

Ska komma tillbaka efter badet och yogan, med förhoppningsvis lite mer eneri och glädje och ro!

Kommentera

Publiceras ej